Naučte se využít sociální sítě na maximum s kurzem ‘Základy TikToku pro business’

TikTok patří v současnosti mezi nejdiskutovanější a nejpopulárnější sociální sítě vůbec. Základem jsou krátká videa, která uživatel sleduje jedno za druhým jako na běžícím páse – a proč by mezi těmi videi, které mohou vidět desetitisíce lidí (možná i více), nemělo být i to vaše, prezentující vaše podnikání? V kurzu ‘Základy TikToku pro business’ se dozvíte, jak nejlépe využít tuto sociální síť k sebeprezentaci a vrýt se do povědomí dalších cílových zákazníků.

TikTok jako základ marketingu budoucnosti

Na TikToku se pohybují miliony uživatelů, přičemž celá síť má poměrně rychlý spád – sledující hltají minutová videa jedno za druhým. Mezi nimi najdeme kde co, v poslední době však profil na TikToku zakládají také firmy. Díky tomu se mohou zákazníkům ukázat z trošku jiné stránky, protože TikTok poskytuje neformální atmosféru, která je blízká i mladším lidem. A právě ti mohou být vaší cílovou skupinou, což je důležité si předem uvědomit.

K prezentaci sebe, svých služeb či firmy na TikToku nemusíte umět žádné speciální dovednosti – i když je tato sociální síť plná videí s tancem, zpěvem nebo tvořením zajímavých make-upů, prezentovat zde můžete klidně e-shop zaměřený na prodej nábytku. Chce to jen zajímavý nápad a kopu fantazie a kreativity. Díky dobře postaveným krátkým videím na TikToku tak můžete získat další zákazníky.

Zajímavost: Jen v prvním čtvrtletí roku 2020 si TikTok stáhlo více než 315 milionů lidí. Tato čísla nepřekonala žádná jiná mobilní aplikace v historii.

Kurz ‘Základy TikToku pro business’

Co se v kurzu dozvíte?

Dozvíte se, proč vlastně používat TikTok v businessu, k čemu je dobrý a jaké má výsledky. Naučíte se, jak ho maximálně využít pro své podnikání. Dále se také dozvíte například to, jak funguje algoritmus TikToku, co jsou to virální videa a jak se může video stát virálem nebo jak si předem určit cílovou skupinu – pro koho tedy obsah tvořit a jak by měl v závislosti na cílovce vypadat? Dozvíte se také, jaké jsou základní kroky u kampaní pro influencery, získáte přesný návod, jak videa tvořit, co dělat před jejich zveřejnění a po něm. V neposlední řadě zjistíte, jak začlenit TikTok do celkového marketingu.

Kurz obsahuje tyto lekce:

  • Představení TikToku
  • Optimalizace profilu
  • Algoritmus TikToku
  • Anatomie virálních videí
  • TikTok pro byznys
  • Nápady pro videa
  • Doporučené styly videí pro firmy a podnikatele
  • Natáčení videí
  • Střih videí
  • Správa účtu na TikToku
  • Placená reklama na TikToku
  • Influencer marketing na TikToku
  • bonusová lekce

Jak lekce probíhají?

Vše probíhá online a z pohodlí domova či kanceláře. Kurz si jednoduše objednáte, zaplatíte a do e-mailu vám přijdou přihlašovací údaje. S těmi se dostanete k zakoupeným kurzům po neomezenou dobu. K lekcím se můžete průběžně vracet, pouštět si je od začátku, pozastavovat a podobně.

lektor online video kurzu TikToku
Podívejte se co o kurzu TikToku říká sám lektor

Kurz obsahuje celkem 13 lekcí, které lektor probere ve dvou hodinách videí. Součástí jsou také komentáře pod lekcemi, dvacetistránkový e-book plný důležitých informací, které můžete později v TikTokování využít, a také TikTok check list v PDF podobě.

Kdo vás bude provádět?

Školitelem kurzu ‘Základy TikToku pro business’ je David Duc, který je velmi zkušeným marketérem, influencerem, a hlavně zakladatelem platformy Tiktokuj.cz, která se zabývá právě využitím TikToku v různých sférách. David disponuje celým týmem odborníků, který se snaží předat svým klientům to nejlepší a zajistit, aby byla jejich videa co nejsledovanější a spolupráce přinesla firmám očekávané výsledky. A ty se vždy dostaví, o čemž svědčí i nespočet kladných recenzí, které si běžně dohledáte i na internetu.

Lektor online kurzu TikToku

David v rámci Tiktokuj.cz spolupracoval s celou řadou velkých českých firem a značek, mezi které patří například Vasky, Cinestar, Manboxeo, Super Zoo nebo třeba Dáme jídlo. Jedná se o největšího profesionála v České republice, co se sociálních sítí, zejména pak TikToku týče.

Na webu jeho firmy lze najít mimo jiné i případové studie, které jasně ukazují výsledky jeho práce. Pokud byste jich rádi docílili i vy, není nic jednoduššího, než se vrhnout na propracovaný kurz sestavený právě Davidem Ducem.

Proč se kurz zúčastnit?

  • profi kurz vedení skutečným odborníkem s prokazatelnými výsledky
  • zlepšení povědomí o vaší firmě, zapracování na PR
  • rozšíření cílové skupiny a zvýšení počtu potenciálních zákazníků
  • kurz je přehledný a díky jeho absolvování zvládnete správu TikToku i sami, bez dalšího zaměstnance navíc
lektor online kurzu TikToku vysvětluje návod
Prohlédni si ukázkovou část lekce z kurzu TikToku

Uvažujete o TikToku jako vhodném nástroji na propagaci? Tak článek sdílejte. Děkujeme.

Pracovní pohovor – co udělat pro jeho úspěšné zvládnutí 18. 6. 2014
Time management – poznej svůj cíl 26. 10. 2013
Prošel jsem kurzem olejomalby (technika Bob Ross) – co jsem zjistil? 9. 7. 2019
Jak mít radost ze života – recept pro ženy 7. 12. 2015
Škola návyků – boří mýtus o pevné vůli 12. 1. 2014
Cookie Consent with Real Cookie Banner