Naučte se využít sociální sítě na maximum s kurzem ‘Základy TikToku pro business’

TikTok patří v současnosti mezi nejdiskutovanější a nejpopulárnější sociální sítě vůbec. Základem jsou krátká videa, která uživatel sleduje jedno za druhým jako na běžícím páse – a proč by mezi těmi videi, které mohou vidět desetitisíce lidí (možná i více), nemělo být i to vaše, prezentující vaše podnikání? V kurzu ‘Základy TikToku pro business’ se dozvíte, jak nejlépe využít tuto sociální síť k sebeprezentaci a vrýt se do povědomí dalších cílových zákazníků.

TikTok jako základ marketingu budoucnosti

Na TikToku se pohybují miliony uživatelů, přičemž celá síť má poměrně rychlý spád – sledující hltají minutová videa jedno za druhým. Mezi nimi najdeme kde co, v poslední době však profil na TikToku zakládají také firmy. Díky tomu se mohou zákazníkům ukázat z trošku jiné stránky, protože TikTok poskytuje neformální atmosféru, která je blízká i mladším lidem. A právě ti mohou být vaší cílovou skupinou, což je důležité si předem uvědomit.

K prezentaci sebe, svých služeb či firmy na TikToku nemusíte umět žádné speciální dovednosti – i když je tato sociální síť plná videí s tancem, zpěvem nebo tvořením zajímavých make-upů, prezentovat zde můžete klidně e-shop zaměřený na prodej nábytku. Chce to jen zajímavý nápad a kopu fantazie a kreativity. Díky dobře postaveným krátkým videím na TikToku tak můžete získat další zákazníky.

Zajímavost: Jen v prvním čtvrtletí roku 2020 si TikTok stáhlo více než 315 milionů lidí. Tato čísla nepřekonala žádná jiná mobilní aplikace v historii.

Kurz ‘Základy TikToku pro business’

Co se v kurzu dozvíte?

Dozvíte se, proč vlastně používat TikTok v businessu, k čemu je dobrý a jaké má výsledky. Naučíte se, jak ho maximálně využít pro své podnikání. Dále se také dozvíte například to, jak funguje algoritmus TikToku, co jsou to virální videa a jak se může video stát virálem nebo jak si předem určit cílovou skupinu – pro koho tedy obsah tvořit a jak by měl v závislosti na cílovce vypadat? Dozvíte se také, jaké jsou základní kroky u kampaní pro influencery, získáte přesný návod, jak videa tvořit, co dělat před jejich zveřejnění a po něm. V neposlední řadě zjistíte, jak začlenit TikTok do celkového marketingu.

Kurz obsahuje tyto lekce:

  • Představení TikToku
  • Optimalizace profilu
  • Algoritmus TikToku
  • Anatomie virálních videí
  • TikTok pro byznys
  • Nápady pro videa
  • Doporučené styly videí pro firmy a podnikatele
  • Natáčení videí
  • Střih videí
  • Správa účtu na TikToku
  • Placená reklama na TikToku
  • Influencer marketing na TikToku
  • bonusová lekce

Jak lekce probíhají?

Vše probíhá online a z pohodlí domova či kanceláře. Kurz si jednoduše objednáte, zaplatíte a do e-mailu vám přijdou přihlašovací údaje. S těmi se dostanete k zakoupeným kurzům po neomezenou dobu. K lekcím se můžete průběžně vracet, pouštět si je od začátku, pozastavovat a podobně.

lektor online video kurzu TikToku
Podívejte se co o kurzu TikToku říká sám lektor

Kurz obsahuje celkem 13 lekcí, které lektor probere ve dvou hodinách videí. Součástí jsou také komentáře pod lekcemi, dvacetistránkový e-book plný důležitých informací, které můžete později v TikTokování využít, a také TikTok check list v PDF podobě.

Kdo vás bude provádět?

Školitelem kurzu ‘Základy TikToku pro business’ je David Duc, který je velmi zkušeným marketérem, influencerem, a hlavně zakladatelem platformy Tiktokuj.cz, která se zabývá právě využitím TikToku v různých sférách. David disponuje celým týmem odborníků, který se snaží předat svým klientům to nejlepší a zajistit, aby byla jejich videa co nejsledovanější a spolupráce přinesla firmám očekávané výsledky. A ty se vždy dostaví, o čemž svědčí i nespočet kladných recenzí, které si běžně dohledáte i na internetu.

Lektor online kurzu TikToku

David v rámci Tiktokuj.cz spolupracoval s celou řadou velkých českých firem a značek, mezi které patří například Vasky, Cinestar, Manboxeo, Super Zoo nebo třeba Dáme jídlo. Jedná se o největšího profesionála v České republice, co se sociálních sítí, zejména pak TikToku týče.

Na webu jeho firmy lze najít mimo jiné i případové studie, které jasně ukazují výsledky jeho práce. Pokud byste jich rádi docílili i vy, není nic jednoduššího, než se vrhnout na propracovaný kurz sestavený právě Davidem Ducem.

Proč se kurz zúčastnit?

  • profi kurz vedení skutečným odborníkem s prokazatelnými výsledky
  • zlepšení povědomí o vaší firmě, zapracování na PR
  • rozšíření cílové skupiny a zvýšení počtu potenciálních zákazníků
  • kurz je přehledný a díky jeho absolvování zvládnete správu TikToku i sami, bez dalšího zaměstnance navíc
lektor online kurzu TikToku vysvětluje návod
Prohlédni si ukázkovou část lekce z kurzu TikToku

Uvažujete o TikToku jako vhodném nástroji na propagaci? Tak článek sdílejte. Děkujeme.

Homeopatie – jaká homeopatika vybrat a jak je užívat 18. 8. 2014
Co mě čeká podle narození – vytvořte si váš osudový horoskop 16. 5. 2016
Prvorodičky už se nemusejí porodu bát 25. 12. 2013
Online kurz Canva pro začátečníky 10. 12. 2022
Kuličkový lis Kulísek, malý lis pro velké tiskaře (rozhovor s autorkou) 1. 5. 2018
Cookie Consent with Real Cookie Banner