TikTok patří v současnosti mezi nejdiskutovanější a nejpopulárnější sociální sítě vůbec. Základem jsou krátká videa, která uživatel sleduje jedno za druhým jako na běžícím páse – a proč by mezi těmi videi, které mohou vidět desetitisíce lidí (možná i více), nemělo být i to vaše, prezentující vaše podnikání? V kurzu ‘Základy TikToku pro business’ se dozvíte, jak nejlépe využít tuto sociální síť k sebeprezentaci a vrýt se do povědomí dalších cílových zákazníků.
TikTok jako základ marketingu budoucnosti
Na TikToku se pohybují miliony uživatelů, přičemž celá síť má poměrně rychlý spád – sledující hltají minutová videa jedno za druhým. Mezi nimi najdeme kde co, v poslední době však profil na TikToku zakládají také firmy. Díky tomu se mohou zákazníkům ukázat z trošku jiné stránky, protože TikTok poskytuje neformální atmosféru, která je blízká i mladším lidem. A právě ti mohou být vaší cílovou skupinou, což je důležité si předem uvědomit.
K prezentaci sebe, svých služeb či firmy na TikToku nemusíte umět žádné speciální dovednosti – i když je tato sociální síť plná videí s tancem, zpěvem nebo tvořením zajímavých make-upů, prezentovat zde můžete klidně e-shop zaměřený na prodej nábytku. Chce to jen zajímavý nápad a kopu fantazie a kreativity. Díky dobře postaveným krátkým videím na TikToku tak můžete získat další zákazníky.
Kurz ‘Základy TikToku pro business’
Co se v kurzu dozvíte?
Dozvíte se, proč vlastně používat TikTok v businessu, k čemu je dobrý a jaké má výsledky. Naučíte se, jak ho maximálně využít pro své podnikání. Dále se také dozvíte například to, jak funguje algoritmus TikToku, co jsou to virální videa a jak se může video stát virálem nebo jak si předem určit cílovou skupinu – pro koho tedy obsah tvořit a jak by měl v závislosti na cílovce vypadat? Dozvíte se také, jaké jsou základní kroky u kampaní pro influencery, získáte přesný návod, jak videa tvořit, co dělat před jejich zveřejnění a po něm. V neposlední řadě zjistíte, jak začlenit TikTok do celkového marketingu.
Kurz obsahuje tyto lekce:
- Představení TikToku
- Optimalizace profilu
- Algoritmus TikToku
- Anatomie virálních videí
- TikTok pro byznys
- Nápady pro videa
- Doporučené styly videí pro firmy a podnikatele
- Natáčení videí
- Střih videí
- Správa účtu na TikToku
- Placená reklama na TikToku
- Influencer marketing na TikToku
- bonusová lekce
Jak lekce probíhají?
Vše probíhá online a z pohodlí domova či kanceláře. Kurz si jednoduše objednáte, zaplatíte a do e-mailu vám přijdou přihlašovací údaje. S těmi se dostanete k zakoupeným kurzům po neomezenou dobu. K lekcím se můžete průběžně vracet, pouštět si je od začátku, pozastavovat a podobně.
Kurz obsahuje celkem 13 lekcí, které lektor probere ve dvou hodinách videí. Součástí jsou také komentáře pod lekcemi, dvacetistránkový e-book plný důležitých informací, které můžete později v TikTokování využít, a také TikTok check list v PDF podobě.
Kdo vás bude provádět?
Školitelem kurzu ‘Základy TikToku pro business’ je David Duc, který je velmi zkušeným marketérem, influencerem, a hlavně zakladatelem platformy Tiktokuj.cz, která se zabývá právě využitím TikToku v různých sférách. David disponuje celým týmem odborníků, který se snaží předat svým klientům to nejlepší a zajistit, aby byla jejich videa co nejsledovanější a spolupráce přinesla firmám očekávané výsledky. A ty se vždy dostaví, o čemž svědčí i nespočet kladných recenzí, které si běžně dohledáte i na internetu.
David v rámci Tiktokuj.cz spolupracoval s celou řadou velkých českých firem a značek, mezi které patří například Vasky, Cinestar, Manboxeo, Super Zoo nebo třeba Dáme jídlo. Jedná se o největšího profesionála v České republice, co se sociálních sítí, zejména pak TikToku týče.
Na webu jeho firmy lze najít mimo jiné i případové studie, které jasně ukazují výsledky jeho práce. Pokud byste jich rádi docílili i vy, není nic jednoduššího, než se vrhnout na propracovaný kurz sestavený právě Davidem Ducem.
Proč se kurz zúčastnit?
- profi kurz vedení skutečným odborníkem s prokazatelnými výsledky
- zlepšení povědomí o vaší firmě, zapracování na PR
- rozšíření cílové skupiny a zvýšení počtu potenciálních zákazníků
- kurz je přehledný a díky jeho absolvování zvládnete správu TikToku i sami, bez dalšího zaměstnance navíc
Uvažujete o TikToku jako vhodném nástroji na propagaci? Tak článek sdílejte. Děkujeme.